parallax background

In 3 stappen automatiseren

Wij begeleiden u door uw automatiseringsproject

Automatisering kan zorgen tot meer efficiëntie en flexibiliteit in uw magazijn. Maar niet elke oplossing leidt direct tot meer succes. Kies daarom voor een systeem dat makkelijk integreert in uw magazijn en past binnen uw bedrijfsvoering.

Als uw partner implementeert Jungheinrich een automatiseringssysteem op maat. Onze oplossingen zorgen voor flexibiliteit, zodat u optimaal kunt reageren op de wensen van uw klanten. Het stelt u ook in staat om een groeiend assortiment te beheren. Zodra uw automatiseringssysteem succesvol is geïmplementeerd, staat ons serviceteam van experts voor u klaar. Hiermee zorgen we ervoor dat alles betrouwbaar werkt en downtimes tot een minimum worden beperkt.

In 3 stappen naar een automatische oplossing op maat

Wij begeleiden u stap voor stap door het proces. Wij denken actief mee tijdens de conceptfase en we nemen de implementatie en realisatie van uw automatiseringsoplossing uit handen. Ook na de realisatie blijven wij betrokken. Door onze jarenlange ervaring is de samenwerking tijdens elke fase transparant, betrouwbaar en constructief.

Conceptontwikkeling

Oplossingen op maat

Om te bepalen welk automatiseringssysteem bij u past, brengen we uw omstandigheden in kaart. Analyses van materiaalstromen, systeemmodellen en CAD tekeningen geven inzicht in uw huidige en ook uw gewenste situatie. Potentiële verbeterpunten worden zichtbaar en met behulp van deze analyses beoordelen we verschillende oplossingen. Het behalen van maximale efficiëntie en flexibiliteit is hierbij ons hoofddoel.

Na de voorbereidende stappen volgt de implementatie van het gekozen systeem. En goede voorbereiding en een gedetailleerde planning is in deze fase essentieel. Wij houden niet alleen uw huidige intralogistieke processen in de gaten, maar ook hoe deze zich op lange termijn gaan ontwikkelen. Om flexibel te blijven, geeft onze planning de mogelijkheid om bij te schalen of het systeem uit te breiden.

Realisatie

Een aanspreekpunt.

Gedurende het automatiseringstraject heeft u altijd een projectcoördinator als vaste contactpersoon. De projectcoördinator behoudt het overzicht en coördineert het contact met de betrokken stakeholders. Uw coördinator zorgt voor een optimale doorloop van elke fase van het proces. Een nauwe samenwerking tussen u en uw projectcoördinator, zoals regelmatige project controlling sessies, garanderen een constante informatiestroom. Hierdoor blijft het automatiseringsproject gedurende de hele periode transparant en overzichtelijk. Na een turn-key overdracht werken alle systemen, manueel, semi-automatisch of volautomatisch, perfect samen.

Service en support

Een langetermijn relatie.

Na de implementatie van uw automatiseringssysteem staat ons serviceteam tot uw beschikking. Onze experts zijn 24 uur en 7 dagen per week bereikbaar. Zij zijn altijd beschikbaar wanneer u hen nodig heeft. Om de continuïteit te garanderen en downtimes te minimaliseren, bieden we uw medewerkers een training in het veilig en efficiënt werken met uw automatiseringssysteem.

Vraag hier uw whitepaper aan

Gratis PDF

Van start tot realisatie: roadmap voor automatisering van uw magazijn